تعویض یا بازگشت محصول
چگونه کالای خود را مرجوع کنم؟
شما میتوانید فرم استرداد کالا را در پروفایل خود کامل کنید. واحد پشتیبانی در اسرع وقت تماس گرفته و موضوع را پیگیری میکند. هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شد پس از کارشناسی و تائید واحد خدمات مشتریان و خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم جهت استرداد وجه پرداخت شده بابت کالا انجام میگیرد و ظرف مدت حداکثر 48 ساعت کاری از زمان برگشت کالا، این مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد.
اگر به هر طریقی که اثبات شود اشتباه و یا ایراد از جانب هایپرتوی بوده است هزینه حمل کالا به عهده ما بوده و به شما بازپرداخت خواهد شد. مبنای بازگرداندن هزینههای بازگشتی برچسب الصاقی پست روی جعبه میباشد. همچنین در تهران رسید پیک، مبنای هزینهی حمل است. در غیر این صورت، اگر مشتری صرفا از خرید خود منصرف شد و کالاهای مورد سفارش نقصی نداشت، هزینه عودت کالا به عهدهی مشتری خواهد بود.
- در چه صورتی می توانم کالای خریداری شده را بازگردانم؟
- در صورتی که کالای خریداری شده از سایت با آنچه از ما خریداری کرده اید مغایرت داشته باشد مانند رنگ، سایز و یا شکل ظاهری.
- در صورتی که کالای ارسال شده دارای ایراد یا شکستگی شده باشد. خریدار موظف است کالا را هنگام تحویل از پیک و یا پست باز کرده و هم از نظر ظاهری و هم از نظر سالم و صحیح بودن آن اطمینان حاصل کند و بعد کالا را تحویل بگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی از خرید خود پشیمان شدید. در این صورت هزینه حمل کالا بر عهده مشتری است و تمامی متعلقات سفارش شامل جعبه و ساک خرید باید برگردانده شود.
- برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا ارسال شود.
- آیا هر کالایی را می توانم مرجوع کنم؟
- محصولات بهداشتی، کتاب ، پلاش و بادی مرجوعی و تعویض ندارد.
- در ایام فروش ویژه محصولات لگو، استرداد لگو امکان پذیر نمی باشد.
- مهلت مرجوعی کالا چقدر است؟
عودت و یا تعویض کالا فقط تا 72 ساعت امکان پذیر می باشد.