جستجو

سوالات متداول


ثبت نام و ورود

1. چگونه در سایت هایپرتوی ثبت نام کنم؟

شما می­توانید با کلیک بر روی حساب کاربری، شماره همراه خود و کلمه ­ی عبور خود را وارد کنید و مراحل ثبت ­نام را ادامه دهید.

2. چگونه اطلاعات شخصی از جمله آدرس را تغییر دهم؟

با وارد شدن به حساب کاربری این امکان وجود دارد که اطلاعات شخصی خود را را تغییر دهید.

3. رمز عبور خود را فراموش کرده ­ام، چگونه وارد حساب کاربری خود شوم؟

می­توانید با وارد کردن شماره همراه خود و کلیک بر روی گزینه “دریافت کد یکبار مصرف از طریق پیامک” وارد حساب کاربری خود شوید.

4. آدرس پرداخت با آدرس حمل و نقل چه فرقی دارد؟

شما می­توانید چند آدرس حمل و نقل برای دریافت سفارش خود داشته باشید. درصورتی که آدرس پرداخت و آدرس حمل و نقل شما یکی است نیازی به درج دوباره آدرس حمل و نقل نیست.

ثبت سفارش

1. چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟

پس از انتخاب کالاهای مورد نظرتان و اضافه کردن به سبد کالا می توانید وارد حساب کاربری شده و یا ثبت ­نام کنید و ادامه ­ی مراحل خرید را انجام دهید. همچنین می­توانید پس از ثبت ­نام و یا وارد شدن به حساب کاربری، کالاهای مورد نظر خود را به سبد کالا اضافه کنید و مراحل پرداخت را پیش ببرید و سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

2. آیا برای خرید از هایپرتوی باید در سایت عضو باشم؟

بله، برای خرید از هایپرتوی باید از طریق شماره همراه ثبت­نام کنید.

3. آیا در تمام ساعات شبانه­ روز می­توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله، در 24 ساعت شبانه­ روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد انجام خواهد شد.

4. آیا درخواست سفارش خود را تلفنی می­توانم اعلام کنم؟

در موارد خاص، افراد می­توانند با واحد ارتباط با مشتریان تماس گرفته و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند. به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مطلوب است که مشتریان محترم ‏سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند.

5. آیا امکان لغو یا تغییر سفارش  وجود دارد؟

بله، قبل از واریز وجه می­توانید سفارش خود را لغو یا تغییر دهید. در صورتی که بعد از ثبت سفارش و واریز وجه، قصد لغو سفارش داشتید با واحد ارتباط با مشتریان تماس حاصل فرمایید.

6. آیا بعد از ثبت سفارش و صدور فاکتور می­توانم سفارش خود را تغییر دهم؟

خیر، بعد از صادر شدن فاکتور امکان تغییرات وجود ندارد.

7. آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

شما همواره می­توانید از فروشگاه­های هایپرتوی به صورت حضوری بازدید و خرید نمایید. آدرس و شماره­های تماس را از طریق لینک فروشگاه­های هایپرتوی می­توانید مشاهده بفرمایید.

8. چقدر طول می­کشد کالا پس از ثبت سفارش برای من ارسال شود؟

مدت زمان ارسال با توجه به مقصد متغیر است. توضیحات کامل در قسمت “شرایط تحویل کالا” آمده است و می­توانید مطالعه بفرمایید.

9. سفارشات خود را چگونه دریافت می­کنم؟

شیوه‌­های ارسال را در قسمت “شرایط تحویل کالا” می­توانید مشاهده بفرمایید.

10. آیا کالاهایی که در سایت هایپرتوی به فروش می رسند اصل هستند؟

بله، تمامی کالاهای ارائه شده در فروشگاه هایپرتوی از برندهای شناخته شده ایرانی و خارجی هستند و اصل می­باشند.

11. آیا کالاهای ناموجود را می توانم سفارش بدهم؟

خیر، صرفا کالاهایی که امکان اضافه کردن به سبد کالا دارند قابل خریداری هستند.

12. سفارشات حجیم و سنگین چگونه ارسال می­شود؟

هایپرتوی با قراردادی که با شرکت­های حمل و نقل معتبر دارد، هر گونه سفارش با هر حجمی را به مشتریان خود می­رساند و مشکلی از این بابت نیست.

نحوه پرداخت

1. روش­های پرداخت هزینه به چه صورت است؟ 

    • پرداخت آنلاین: امکان پرداخت از طریق درگاه پرداخت امن شاپرک وجود دارد.
    • پرداخت کارت به کارت: در صورت تمایل می­توانید از خدمات کارت به کارت استفاده نمایید در این صورت زمان و تاریخ کارت به کارت به همراه شماره پیگیری می­بایست به واحد مشتریان اعلام گردد. (شماره كارت بانك سامان 6219861065350893 به نام علیرضا باباخانی)

2. آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟

امنیت اولویت اول هایپرتوی می باشد. تمام شرایط لازم برای تراکنش امن شما مشتری عزیز فراهم شده است. تمامی پرداخت­های آنلاین فروشگاه  هایپرتوی منطبق بر نیازمندی­های اعلام شده از طرف شبکه یکپارچه بانکی کشور و مورد تایید مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت معدن و تجارت است.

3. ممکن است پرداخت اینترنتی  ناموفق و مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای هیچ نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

ارسال سفارش

1. هزینه ارسال محصول چگونه محاسبه می­شود؟

برای دریافت اطلاع از نحوه محاسبه هزینه ارسال، به صفحه شرایط ارسال رجوع کنید.

2. آیا می­توانم کالای خود را هنگام تحویل باز و رویت نمائیم؟

بله مشتریان موظف هستند کالای خود را هم از نظر مطابقت با سفارش و هم از نظر سالم و صحیح بودن مورد بررسی قرار داده و بعد از آن تحویل بگیرند. این شرایط از طریق پیک، پست و همچنین از طریق باربری یکسان است.

3. تمایل دارم از هایپرتوی خرید کنم اما هنوز به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن شوم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟

علاوه بر سابقه چند ساله هایپرتوی و داشتن چندین شعبه در مراکز خرید معتبر تهران، وب­سایت هایپرتوی با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی، کسب و کاری رسمی و معتبر است. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب وکار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب­سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

کد تخفیف

1. چطور می­توان کد تخفیف دریافت کرد؟

هایپرتوی در مناسبت­ها و جشنواره­ های مختلف، تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک، خبرنامه ایمیلی و شبکه­‌های اجتماعی به مشتریان خود ارائه می­دهد.

2. شرایط استفاده از کد تخفیف چیست؟

شرایط کد تخفیف ممکن است برای هر کد متفاوت باشد که همواره در زمان ارائه کد تخفیف اعلام می­گردد. این شرایط شامل موارد زیر می­گردد:
حداقل مبلغ خرید، خریدهای اول، کالاهای خاص و مواردی دیگر.

Filters
Sort
display